21 lipca 2012

Hej!
Sorry, że wczoraj nie pisałam dużo i wog ostatnio. Czasu mi brakowało. No to powiem dziś co u babci robiłam. U babci na kompie na facebook, blogspot i gry.pl wchodziłam. Gryzą się zajmowałam; czyściłam ją, wprowadzała i wyprowadzałam z pastwiska, dawałam jeść i pić. Wczoraj u Pauliny wieczorem byłam i oglądałyśmy film na yt '50 pierwszych randek'. Po 20.oo do domu wróciłam, ale mam do niej przecież zaledwie jakieś 100m. Tak wog Paulina też prowadzi swojego bloga, ale mówić nazwy nie będę teraz. (muszę się jej zapytać). Miałam pomysł, żeby przed moim wyjazdem zrobić coś większego. Myślałam o OOTD. Chyba to zrobię i za parę godzin wrzucę zdjęcia.;) 
Do zobaczenia<3

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️