15 lipca 2012

Sammer..
Na następny rok, biorę Gryzę, plecak i nie wracam do września! Jak ja kocham mojego kunia. Ona jest śliczna i bardzo inteligentna! We wtorek jak będę pamiętać wezmę aparat, zrobię zdjęcia i coś nagram!
Uwielbiam konie od dziecka! Jak miałam 2 lata dziadek mi opowiadał, że mnie z Kasztana łapał. Mam więc przeżycia. Króliczki też są super..mam ich 24 <3. Między innymi to- Sonka (po prostu lubię ją), Spalacz (sierść ma jakby podpalaną), Diablica (gryzie i drapie), Lola, Wariat, Malwina, Gap (jak jest w paśniku to jak biega wali się w ścianę), Maluchna (byłą najmniejsza w miocie), Uszek (ma charakterystyczne ucho). Zrobię wam ich spis ale kiedy indziej. Więc dziś byłam u cioci, a potem u dziadka. Teraz na facebooku siedzę więc paa :*
A wy jakie zwierzęta naj lubicie?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️