11 września 2012

 Chyba wracają mi siły!
Ostatnio troszkę się działo. Jedną z tych rzeczy było to że chłopakowi kosza dałam :(. Wolałam, żebyśmy byli przyjaciółmi. Moja rada; Jeśli nie jesteś pewnym swojego sukcesu nie pytaj. Głupio mi (nie wiem czemu) się do niego odezwać. Nie powiem kto, bo i tak nie znacie ;D. Poza tym to moja klasa czyli VIc (jak to pięknie brzmi) organizuje dyskotekę karnawałową. Jak się domyślacie jeszcze dużo czasu, bo dopiero w styczniu. W ławce siedzę z Pauliną. Planu lekcji wam nie przedstawię tylko powiem o moich kółkach, jakie mam przedmioty i o której kończę.
Moje przedmioty:W-F, Polski, Angielski, Matematyka, Religia, Przyroda, Historia, WDŻ, wychowawcza, Informatyka. Odszedły mi;Technika, Plastyka i Technika. Z tych wszystkich przedmiotów miałam 6. Więc w tym roku te oceny przejdą mi na świadectwo ;).
Moje kółka: koło Historyczne, koło Przyrodnicze, koło Matematyczne, koło Polonistyczne i Fleciki.
W poniedziałki mam 7 lekcji i żadnego kółka. We wtorek mam 5 lekcji, koło historyczne i o 15.30 lekcje gry na gitarze (już chyba 4 rok chodzę na gitarę). W środę mam 6 lekcji, koło przyrodnicze i ok 15.oo basen. W czwartki mam 5 lekcji i dwa koła; matematyczne i polonistyczne. W piątek mam 5 lekcji i 2 godziny Fleciki (takie koło wokalno instrumentalne). 
Moja normalna lekcja trwa 45 min. Z tym że basen mam od 15.oo do 18.oo. 
To na razie !

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️