14 września 2012

No i piątek

Dziś było sprzątanie świata. Ok, bo 2 lekcje przepadły xD. .. Głowa mnie bali i leżę z laptopem w łóżku. Z Pauliną dziś na mieście byłam i sobie 4 takie wieszaki na ścianę kupiłam.. .. No, ale to nic ciekawego. Nie długo pokażę wam moją sweet torbę. Taka zwykła klasyczna fioletowa z adidasa. Jutro Paulina i Kasia do mnie przychodzi. I może jeszcze moja Paula, ale chyba ona ich za bardzo nie lubi..:(.. Ok 17.oo jutro do Bartka (mojego brata) na urodzinki jadę, a potem do babci. Mama na szkolenie pojechała, a tata ma jakieś swoje spotkanie. No takie życie :(. Wolałabym żeby częściej byli w domu, a nie tylko ta praca i praca!
No dobra, bo się rozpiszę xD.
Siema : *

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️