29 grudnia 2012

Skype + INNE

Normalnie kocham skype ! Siedzę na min cały czas. A to z Paulą, a to z Olką, a to konferencja i pisanie z Przemkiem. Gram na tablecie. Jak coś to samsung galaxy tab 2. A co dziś robiłam? Nic szczególnego. Do 8.30 słałam, a później 1.5 godz na skype z Przemkiem pisałam. O 11.oo pojechałam z Pauliną do sklepu ;).
Tam widziałyśmy się z Julką i kupiłyśmy rzeczy na sylwester. Oprócz tego doładowałam telefon. 10 zł na pisanie smsów z Karolkiem xD. Przed 12.oo wróciłam i z Pauliną 2.5 godz "Ania z Zielonego Wzgórza" oglądałyśmy. Potem książkę czytałam. Następnie na internecie siedziałam. Nie dosłownie oczywiście ^^.
Potem moja kochana rodzinka gdzieś pojechała i zostałam sama.:(. Ale Paulina do mnnie przyszła!:)
Poszłyśmy do mojego brata i na playstation 3 grałyśmy. Potem Paula poszła, a ja jeszcze zostałam. Teraz wróciłam i na skype siedzę i filmy oglądam.
Siemka <3

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️