14 grudnia 2012

Świąteczna lista życzeń:)

Moja świąteczna lista życzeń :)
1. Telefon Nokia Lumia 620. Nie dostanę jej na święta, bo w grudniu nie będzie jeszcze jej na polskim rynku. Jest dopiero od stycznia 2013. Jeśli mi się nie odwidzi to będzie mój główny prezent na święta:)
Fajna?
2. Szczotka tangle teezer:) Włosy mi się w zimie okropnie elektryzują, a ona podobno jest lepsza. I jakoś jeszcze wzmacnia włosy : D








3. Plecak boho:)
             

                                                   4. Coś na wzór tej bransoletki ^^




 Jeszcze dostanę jakieś ciuchy i coś do włosów i to wszystko:)
DobraNoc :*










1 komentarz :

  1. zrób jakieś tło tu u góry pod literki. Ledwo co doczytałam co tam jest napisane :)
    <3 przykro mi z powodu konkursu a maciek się dostał ?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️