1 stycznia 2013

Już 2013. Nie mogę się przyzwyczaić do tej daty ;p. Rocznikami mam już 13 lat hehe;D. O tak 18.40 pojechałam z Pauliną o Julki. O 11.50 już czekałyśmy na fajerwerki. O 12.oo pikollo otworzyłyśmy i dalej nie powiem...bo moja siostra może to czytać! O 2.oo już w łóżkach leżałyśmy. Tyle że o 4.oo z Julką w Kocham Cię Polsko grałyśmy xD. I w sumie 6.oo poszłam z Julką spać. Paulina o 3.oo poszła, ale mówiła że nie pamięta jak jej się pytałyśmy czy też gra. No i dziś o 10.oo wstałyśmy. Paulina wcześniej pojechała do domu bo ją głowa bolała. Teraz siedzę na kanapie jak napiszę pójdę spać. Jestem zmęczona, głowa i brzuch mnie boli. No ale nie pozostaje m nic jak życzyć wam - SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2013!!!
cześć :*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️