18 stycznia 2013

Piątek?

No więc tak piątek jak piątek. Tyle tylko że Paulina obrażona. Nie wiem co o tym myśleć. Ale trudno. Dla mnie się za wiele nie zmieniło. W szkole, chciałam po prostu spać. Na ostatnich lekcjach się obudziłam : D.
Teraz siedzę, z Julką na skype rozmawiałam i już nie mogę doczekać się 2 tyg ferii <3. Julka wtedy przyjeżdża <3. Moja kochana. No, ale nie piszę bo nie mam o czym. Myślę, o : butach, polonezie, co jutro będę robić, czy mam bardzo przetłuszczone włosy i jeszcze o 1000 innych rzeczy, ale to nie warto pisać. Myślę o wszystkim, ale nie o blogu. Nie jestem dobrą blogerką ;). Dobra głowa mi pęka, idę spać. Po za tym nudzi mi się.  Nie mam o kogo napisać :(. Myślałam, żeby pójść gdzieś. Ale niby do kąt?
Mam nadzieję, że wasz piątek jest bardziej udany :)
Buziaki :*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️