5 lutego 2013

Wtorkowe ferie :D

No i mamy już 1 tydzień i kawałek 2 tygodnia ferii za sobą :(. Jak ten czas szybko płynie no nie? Jeszcze chwilę tamu wracałam ze szkoły i myślałam co zrobić z tymi dwoma tygodniami, a tu samo jakoś tak zleciało. Trochę krucho bo za tydzień o tej porze będę mogła marzyć o feriach :(. No ale cieszę się bo ten czas miło i z fajnymi ludźmi spędzam. To może tak w skrócie co robiłam przez te 3 dni. W niedzielę po kościele przyjechała do mnie Julia ( o której już pisałam ). Dzień zleciał, trochę zamieszania i tyle. Poniedziałek też jako tako i bez dodatkowych wrażeń. Za to dziś już co innego. Rano ok 10.30 wstałam z Julią i grałyśmy (jeszcze z moją siostrą) na playstation 3 (już wiem jak to się piszę ;D). Później jeszcze Paulina przyszła i kebaby (ogromne) zamówiłyśmy. Później znów grałyśmy na playstation 3. Ok. 15.30 pojechałyśmy na łyżwy.
Było super! Spotkałyśmy Bartka z równoległej klasy w mojej szkole xD. Próbował zabrać nam czapki. Teraz goście się zjeżdżają bo mój tata ma dziś 40 urodzinki (wszystkiego najlepszego tato!). Z Julką czekamy, aż się aparat naładuję. Macie jeszcze zdjęcia :).
Buziaki słodziaki :*

 Ta bluzka to ta z Reserved którą kupiłam na piątkowych zakupach :).

 Kocham was <3
 Takie ciastka miał Kuba Boski w serialu Rodzinka.pl. ;P

Dostałam taki śliczny, cudowny i wog. obraz od Julii (z IKEA).

6 komentarzy :

  1. Dasz zdjęcie całej bluzki ? Bo wydaję się śliczna . Zapraszam: http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny obraz!!Śliczna jesteś!<3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️