17 marca 2013

Film - sposób żeby odreagować : )

Miałam okazję obejrzeć już mnóstwo filmów. Dużo oglądam na wakacjach. Wujkowi daję listę do zgrania i wieczorami oglądam. Oprócz tego w telewizji dużo. Kupuję czasami itp. Ulubione gatunki ? Hmm...to zależy kiedy i z kim. Lubię sama oglądać sama melodramaty. Zawszę płaczę. Dramaty też raczej sama albo z bliskimi osobami, bo nie lubię jak płaczę (i to tak na maksa), a ktoś patrzy :P. Ale to taka ciekawostka. W grupie lubię oglądać komedie i to każde. Horrorów nie lubię sama oglądać sama, bo się zwyczajnie boję i może dlatego prawie wcale ich nie oglądam. Jeśli lubisz horrory to obejrzyj "The Ring". Nie no jeszcze myślę, że Samara Morgan tak się patrzy na mnie : D. Lol będę mieć koszmary ^^. Dobry film to taki który na nas wpływa, na którym pokazujemy emocje i są one prawdziwe : ). Moje ulubione filmy to chyba : "Marley i ja", "3 metry nad niebem", "Saga Zmierzch", "Niemożliwe". Był, jest i będzie moim ukochanym "Fuks". Zawszę się śmieję, a moją ulubioną postacią bez wątpienia jest przezabawny policjant  : D. Film to sposób mój na odreagowanie. Nie musisz nic mówić. Słuchasz i zapominasz o wszystkim. Moim zdaniem głupotą jest w kółko oglądanie filmów, ale raz na jakiś czas to świetny pomysł C: 
A wy jakie macie ulubione filmy ?
 Zmierzch
 Marley i Ja
 3 Metry Nad Niebem
 The Ring
 FUKS
Niemożliwe

4 komentarze :

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️