27 marca 2013

Niespodzianka : )

Uwierzcie mi dzisiaj nie chciało mi się już pisać. Marzec bardzo mnie zmęczył. Strasznie dużo się zmieniło. Moje motto na teraz "bądź z ludźmi którzy dają Ci szczęście : )". Staram się tak żyć. Nie zależy mi na tym, żeby z kimś mieć dobre stosunki tylko dla tego że tak wypada. O nie. Wolę wybrać z tych osób które są wokół mnie jedną i wiedzieć, że nie muszę z nią spędzać czasu, który mogę przeznaczyć np. na pójście na sanki z Olką :P. Dobry przykład. Inne motto "Prawdziwych przyjaciół poznaje się na sprawdzianach". Dzisiaj miałam potwierdzenie tego, że moją prawdziwą przyjaciółką jest Paulina : ). Po prostu na sprawdzianie z matmy zrobiła mi zadanie którego wog nie ogarniałam : D. Jeszcze raz wielkie dzięki <3. Taka sytuacja nie jest pierwszy raz. Jak razem siedzimy na matmie często się pyta "Pomóc Ci ?" Oczywiście stara się żeby nikt tego nie widział. Wtedy zawsze mi pomaga. Raz wymieniłyśmy się kartkami i mi napisała rozwiązanie zadania xD. Jest boska co ? Wiem i nie oddam jej :P. Nie jestem na przykład przekonana czy wiele ludzi gdybym potrzebowała pomocy, by mi pomogło. Ostatnio często się z kimś kłócę. Nie chcę tego i nie podoba mi się to. Dzisiaj np. się z Rafałem pokłóciłam. Wyszło nieporozumienie, ale dla mnie piekielnie ważne, bo myślał, że ja na niego coś gadam. Po co mam to robić jeśli go lubię ? Nie ogarniam tego i jego zachowania, ale koniec w końcu chyba z 5 razy mnie przeprosił :P. No dobra koniec tematu. Jeśli was zanudziłam swoimi przemyśleniami to sorry, ale ostrzegam, że co miesiąc będzie takie podsumowanie :P.
No i zaczynamy od normalnego posta czyli - Jak Ci minął dzień ?
Ogółem dobrze :). Pokłóciłam się z Rafałem i już pogodziłam. Nieporozumienie i tyle no nie Rafał ? :P
Jak mówiłam dzisiaj Paulina była moją wybawicielką na matmie : D Bardzo dużo się śmiałam ćwicząc z nią na w-f. Odbijanie z nią to czysta przyjemność xD. Po szkole do domu. Potem do kościoła z Pauliśką i jej starszą siostrą Oliwią. Tak przez 2 tyg nie miałam kiedy iść do spowiedzi i ostatniego dnia idę xD
Potem do domciu, gdzie czekała na mnie babcia z pyszną zupą : D Mniam :*.
Teraz siedzę i się modlę do laptopa ;D. Mam nadzieję, że jutro będzie ładnie i będę mogła pojechać do Gryzy. Mój koń jak coś :P. Cieszę się że w końcu mamy wolne i mogę odpocząć : D
A teraz najważniejsza rzecz, czyli NIESPODZIANKA ! Moje koleżanki się prawie posrały jak się o tym dowiedziały xD No więc, od 2 do 12 kwietnia są u mnie dwie amerykanki ! Przyjeżdżają ona na wymianę zagraniczną i są u nas 10 dni. Jedna Jenna ma 16 lat, a Cypress ma 14. Już się nie mogę do czekać ^^. Idą do mnie do szkoły nawet na lekcje : ). Jeśli chcecie coś więcej o tym wiedzieć to napiszcie : D
 Jenna : )
Cypress to dziewczyna w kurtce ombre : D czyli tej niebiesko-białej : )









4 komentarze :

  1. świetny blog i ładne zdjęcia. *.*
    obserwuje i liczę na rewanż. c:
    attka-attkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz super. :)
    Obserwujemy ?
    Zapraszam do mnie
    http://magiczna-moda.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, ale to tylko dzięki moim rodzicom : )

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️