31 marca 2013

Post informacyjny !

Jeżeli nie zobaczyliście to zmieniłam trochę karty : D W karcie ASK zadawajcie mi pytania : ) Jeśli będzie ich dużo, lub po prostu chcecie bez wchodzenia usłyszeć trochę więcej o mnie to piszcie : ) W karcie filmiki, macie je po prostu :D. Tutaj jest mój kanał na yt KLIK : ) Myślę poważnie nad nagrywaniem, ale to już coś innego więc muszę jeszcze pomyśleć C:. Karta OOTD jest na stroje dnia. Nie dodaję tych strojów podczas roku szkolnego, ponieważ nie mam czasu czasem napisać notki co dopiero się rozpisywać o strojach xD. Po moim sprawdzianie szóstoklasisty (już w czwartek !!!) zajmę się tym bardziej :). Teraz zupełnie nowa karta czyli Co czytam ?. Pod tym ostem piszcie jeśli chcecie nazwy blogów których nie wymieniłam. Są tam te w których jestem na bieżąco :P. Śmiało piszcie, ja zaobserwuję i tam wstawię adres : )
Cześć :*

4 komentarze :

  1. Kurczaków, baranka,
    ciasta z rodzynkami,
    ostrego chrzanu
    tęczowych mazurków,
    mokrego dyngusa
    i ode mnie causa ;*
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śiwetny post. c: fajnie tu. c:
    attka-attkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️