21 czerwca 2013

HOLIDAY - is there anything more beautiful ?

Wakacje, wakacje i wakacje. Jak je spędzisz ? Będą lepsze od poprzednich ? Wyjeżdżasz gdzieś ?
Te pytania od początku czerwca chodzą mi po głowie ; ) No bo jak tu o czymś innym myśleć jak za oknem jest 35 stopni celcjusza ?! Na ask'u było kilka takich pytań i bardzooo ogólnie odpowiadałam. Każde wakacje zaczynam jakąś przygodą lub czymś w tym rodzaju :P Dzisiaj nic dodać nic ująć :D Paulina jest zajebista xD nie ma co jak siedziałyśmy w burzę, deszcz, grad i okropny wiatr na dworzu ;D Hahaha w oczko gradem dostałam :P Ale było super i tyle :) Zresztą jeśli mam takich bistych przyjaciół to co się dziwić ? Wszystko jest teraz inaczej. Nawet z moją wychowawczynią po 3 latach umiem się w 100 % dogadać :D
Na pewno będą lepsze bo coś do nich dołożę C: O wyjazdy mnie nie pytajcie bo ja tydzień przed wiem o nich xD Co bd robiła ? WSZYSTKO ; D Pojadę do Filipa do Warszawy, pod namioty, 3 dni u Julki, z Pauliną do Mińska, długie wycieczki konne itp. Będę na pewno dużo w Siennicy :) Tam mam dobrych przyjaciół. Ale o moi bff z Kałuszyna zawsze byli, są, i bd ; ) Ja kończę siema :P

2 komentarze :

  1. Fajny post, tylko nie ma nic o mnie:CC.Czekam na cb Buziaki:*<3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️