7 lipca 2013

Rodzinka ♥

Hejooo : * Wczoraj nic szczególnego po za tym że z Julką byłam nad zalewem na zdjęciach się nie działo ; o
Za to dzisiaj o 5 tata mnie obudził i się pytał czy jadę z nim na rowery xd moja odpowiedź " daj mi spać ". I tyle. O 8.30 mama przyszła i powiedziała że jeśli chcemy iść dzisiaj do kościoła to albo na 9.oo albo wcale. Ja do tej pory się zastanawiam jak ja to zrobiłam że w 30 min się wyszykowałam :P Po kościele przebrałam się i 2 godz siedziałam u sąsiada Arka. Pogodziłam się z nim :) Z Mateuszem ( również sąsiadem ) i Arkiem piliśmy sok winogronowy z kostkami lodu. Mhhmmm : * Pycha : ) No to gadaliśmy, śmialiśmy się, graliśmy w siatę i coś o pseudo Mateusza z koloni rozmawialiśmy. A pseudo - laska xd Hahaha :P Potem do domu wróciłam i poszłam ogarnąć syf w moim pokoju po porannych szykowaniach się do kościoła xd Potem przyjechała do mnie rodzinka :D W domu było chyba ze 40 osób jak nie więcej bo były mojego taty i mojej babci imieniny. Wszystkiego najlepszego wam : ) Z takich dzieciaków 13 lat w dół to byłam ja ( 13 ), Weronika (12), Mateusz (13 ), Bartek (11), Mariusz (11), Mateusz (13), Michał (13), Ewelina (10), Ola (3), Maciek (2), Max (3), Kacperek (2), Antoś (5), Łukasz (11), Kacper (8) i jeszcze nie do końca na tym świecie Michasia ( w sierpniu się urodzi ) i Rafał/Antoś ( w grudniu się urodzi i jest walka o imiona ). Tyle osób to musiał być mecz co nie ? Na koniec to prawie się pokłóciliśmy bo mieliśmy nie do końca to samo zdanie czy była bramka czy nie xd No ale mniejsza o to. Potem urządziliśmy sobie bitwę na balony z wodą. Mega, mega, mega *.* No i tyle : ) Z jednym z braci i dziećmi zrobiliśmy sesyjkę zdjęciową : D No i potem się porozjeżdżali a ja poszłam z Pauliną na rolki. W końcu poszłyśmy nad zalew a po drodze jej siostra z przyjaciółmi nas wystraszyła xd










 Rambo <3




 Ewelina : )
 Weronika
 Mateusz i Maciek

 Ja i Mateusz : D

 Antek

 Bartek
 Antoś, Maciek i Ola

 Kacperek
 Kacper




2 komentarze :

  1. Świetne zdjęcia :D Mieliście zabawę :p
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Po zdjęciach widać że była świetna zabawa!


    Zapraszam na post dodany chwilkę temu:

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️