18 maja 2014

simple day

NAWET JEŻELI WSZYSCY JUŻ W CB ZWĄTPILI POKAŻ IM ŻE SIE MYLILI
Hej wam! Jak spędzacie ostatnie miesiące szkoły? Poprawy? U mnie tak :) Ale jeżeli chcemy mieć jako taką średnią to trzeba! Dzisiaj jeszcze taki ogólny post, następny za pewne będzie ciekawszy :) Więc tak: pogoda może nie dopisuje, humor też nie, ale myśl o wakacjach powinna nas zachęcić do pracy jeszcze przez kilka tygodni. Niedługo jadę na wycieczkę 3-dniową, zapowiada się świetna zabawa. Dzisiaj nie robiłam nic ciekawego, sama nauka. Wczoraj zresztą też, wieczorem byłam w kinie i tyle. Ostatnio nie mam wog. ochoty żeby z kimś się spotykać. 
Mam tutaj dla was zdjęcie z moim pieskiem Lucky'm. Jest ze mną od stycznia. Jak pewnie pamiętacie moja Sara która była pięknym owczarkiem niemieckim długowłosym zachorowała i zniknęła w czerwcu ubiegłego roku. Przez pół roku nie miałam psa, bardzo mi tego brakowało. Właśnie w styczniu do mojej babci przybłąkały się dwa małe kundelki.  Babcia postanowiła jednego wziąć, a ja ubłagałam tatę na drugiego. Tak więc już kilka miesięcy Lucky jest ze mną, uwielbiam go. Zawsze marzyłam o małym psie, a mój tata woli zdecydowanie te duże. Teraz postanowił zrobić wyjątek, bo jak powiedział nigdy nie widział weselszego pieska :) Jest bardzo mądry, niestety nie mogę go nauczyć oswoić się ze smyczą. Bardzo się jej boi, myślę, że kiedyś mógł mieć jakieś nieprzyjemne wspomnienia z nią. Wczoraj byłam z nim jeszcze u weterynarza, za dwa tygodnie znowu jadę. A tak btw, dwa razy zrobił pani weterynarz małą 'niespodziankę'. Pewnie wiecie o co mi chodzi!
Udanego tygodnia, miłego czytania :) 




 bluza AMERICAN EAGLE OUTFITTERS/ spodnie REPORTER/ buty AIR MAX


13 komentarzy :

  1. Bardzo fajny post :) Zaobserwuje ktoś? :(
    http://baatmaaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak słodko z pieskiem na tym zdjęciu wyglądasz <3
    Obserwuję i liczę na rew ; >
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! współczuję z powodu utraty poprzedniego psa :< sama tak miałam i do dzisiaj nie mam psa :<<

    http://snowgangg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutki piesek :))

    Zapraszam do mnie na wczorajszy post http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog kochana♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i na pewno nie ostatni :*
    zapraszam do mnie :)
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że przygarnęłaś pieska. :)
    P.S. ale jesteś ładna i masz bardzo miłą buźkę. Tak jakoś pozytywnie przez to na blogu. :D

    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny piesek :))

    Zapraszam na nowy post!
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/05/70_19.html
    Pozdrawiam, Julita :))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz :)
    zgadzam się na obs za obs :)
    zaczynam i czekam na ciebie ^^
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy piesek ♥ Poza tym ciekawy blog, obserwuję.

    milky0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja jak i zdjęcia <3
    Pytałaś o obserwacje, ja już. Czekam na uczciwy rewanż <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Poprawianie na okrągło :) Fajnie wyglądasz ! ;)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję i czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ok, ja już obserwuję ;) Jestem setna ;))
    ślicznie wyglądasz ;]
    rewolwerowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️