28 maja 2015

(nie) lubię 1.

"Musisz sobie zadać bardzo, ale to bardzo ważne pytanie: co lubisz robić w życiu? A potem zacząć to robić"

Lubię wstawać bardzo wcześnie rano, by dzień był dłuższy.


Lubię  śpiewać i współczuje moim znajomym że muszą tego słuchać.



Lubię oglądać buty na stornach typu sarenza, zalando, eastend, deezee.


Lubię chodzić na bosaka po trawie.


Lubię palić woski, olejki i świeczki. Tego typu rzeczy jest mnóstwo w moim pokoju.


Lubię pisać pamiętniki dzienniki itp.


 Lubię wieczorami chodzić na spacery, rowery, deskę itp.



Lubię jeździć na różnego rodzaju wydarzenia.


Lubię poznawać nowych ludzi.


Lubię przebywać w 'moim miejscu'.


Lubię ryzykować, robić coś inaczej niż inni.


Lubię sprawiać radość moim przyjaciołom.


To lubię ja, to sprawia, że jestem szczęśliwsza, zadowolona. A co wam to daje? W następnym poście będą elementy przeciwstawne do tego.


bransoletka LILOU zegarek GENEVA | bluzka MOHITO spodnie H&M buty CONVERSE 

7 komentarzy :

  1. świetny post i śliczne zdjęcia :)

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię bardzo podobne rzeczy. Śliczne zdjęcia, masz przepiękny uśmiech którego Ci zazdroszczę.
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam podobne rzeczy.Śliczne zdjęcia,czekam na kolejny post :D.

    Zapraszam:
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pozytywne zdjęcia!;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia, masz śliczny uśmiech :)

    Pozdrawiam, http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię rano wcześnie wstawać, a wieczorem chodzić na spacery :) Piękne zdjęcia!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️