27 czerwca 2012

Trampolina<3
Heh ja kocham takie dni. W szkole do 13.oo. Później z Pauliną na miasto na zapiekanki poszłyśmy. Przez kładkę wracałyśmy! ;D (wy nie wiewie o co kaman, ale to szczegół). Potem posprzątałam książki wszystkie i odkurzyłam całe piętro (ja mam 3 piętra (dla 4 domowników i rybek: Ja, Wera, Mama i Tata.)), i kosiłam BARDZO dużo. Ale za to tata w sobotę nie będzie musiał kosić i do stadniny pojedziemy i może Gryzę osiodłamy! A teraz z 2 godz na trampolinie u Michała i Mariusza byłam z Pauliną i Julką. Mariusz zrobił nam konkurs na te skoki i figury, ale coś z punktami pomylił i nie było ustalone kto wygrał. Ale i tak bosko. Jutro będziemy tworzyć układ taneczny<3. No buźki;**
A to Paulina i Julka. Paula to blondi, a Julka ta mała brunetka.<3

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️