28 lipca 2012

:*
Ja już chcę trochę więcej chłodu! Jest to totalnie gorąco, że nie wytrzymam. Teraz w pokoju siedzę to jeszcze, bo klima jest, ale tylko na balkon wyjdę już -,-. Paulina już jutro o 2.30 jedzie nad morze (chyba do Władysławowa). Tęsknie. Za Gryzą, za Tomem i Tośką. Tu jest cudownie. To morze jest piękne, góry obok i wog cudnie. Szkoda, że nie ma ludzi w moim wieku. Na tą plażę co ja chodzę, chodzi tylko 9-latka z Polski i taki 8-latek też z Polski. Jak nad Bałtyk jeżdżę zawsze kogoś poznam, a tu. W tamtym roku w Turcji byłam i poznałam dziewczynę z Polski w moim wieku. Zupełnie przypadkiem! Przy jednym z bloków hotelowych przy palmach kotka wykopała dziurę i tam był malutki kotek. I ja tam codziennie przychodziłam i dawałam mu jeść. Aż pewnego razu ona była tam pierwsza xD. I ona powiedziała (jak zobaczyła, że ja jestem 'dobra' dla tego koteczka), żebyśmy się schowały i dały mu gdzie indziej jeść, bo jej brat (ma 3 lata) tu przyjdzie i będzie dręczył tego kotka. Ja jej powiedziałam cyt; 'Spoko, Karola jestem'. I już codziennie sobie rozmawiałyśmy (a to nad basenem, a to przy tym kotku). No muszę kończyć, bo chyba na spacerek idziemy.;D
A wy lubicie kotki?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️