29 lipca 2012

Dzień Dobry!
Dziś jestem straszliwie niewyspana, uczulona od tej słonej wody, ugryziona przez komara chorwackiego, a jednak zadowolona. Niewyspana bo nie mogłam spać i od 5.30 na balkonie siedziałam. Uczulona bo jak jeździłam do Grecji czy Turcji to ja do wody 1 raz weszłam, żeby zrobić sobie zdjęcie, a tak to w basenie się kąpałam. Ugryziona to wiecie czemu.Wczoraj nie dodałam zdjęć bo zwyczajnie mi się nie chciało. Dziś siedzę na plaży. Wczoraj też do 15.oo byłam. Wieczorem o spacer z ciocią, mamą, Ewą, Kacprem i werą poszam. Lody i szejk truskawkowy. Dziś też idę ale taki duży deser biorę, bo wczoraj byłam 1godz 30 min po obiedzie i jeść mi się nie chciało.
Lubicie lodowe desery?
 A tu macie zdjęcia->








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️