30 lipca 2012

Chorwacja.O.o..!

Kocham Jeziora Plitwickie! Ta woda i wog wszystko jest cudowne! Woda była po prostu turkusowa.! A ja ubóstwiam ten kolor! Tyle ryb jest w wodzie! Widziałam nawet w wodzie węża!!! I raka. Wodospady OMG są biste! Pięknie po prostu pięknie! Jutro się byczymy na plaży i może wieczorem spacerek do Trogiru. W środę do Splitu jadę, czwartek i piątek plaża i spacerki po pamiątki dla bliskich i siebie, a w sobotę o 10.oo do domu! Do Gryzy już chcę! Kocham ją<3. Dziś jak zauważyliście byłam na Jeziorach Plitwickich i mam też zdjęcia tego co zobaczyłam (w moim wykonaniu oczywiście ;D). Wiec oto one!
-------->



















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️