2 sierpnia 2012

Witajcie!
Sorry, ale nie miałam internetu i nie mogłam dodawać postów:(. Dzisiaj dodam (mam nadzieję) po południu. Kupiłam już pamiątki dla wszystkich! Wczoraj byłam statkiem w Splicie (koszmarnie się czułam) czas mieliśmy od 12.oo-16.oo (wog to byłam ja, Ewa, Robert, mama i tata, a reszcie nie chciało się jechać) i tam najpierw 40 min zwiedzaliśmy (jakąś katedrę, wieżę, muzeum i taki plac wokół którego były kolumny), potem zjedliśmy obiad. Całą resztę czasu poświęciliśmy na kupowanie prezentów, dla przyjaciół i rodziny. Wszystkie zakupy pokażę dopiero w Polsce;p. Z tego względu, że mogę sobie jeszcze coś kupić i wtedy przy okazji pokażę wam mój tatuaż z henny. Wracając do wczorajszej wycieczki jak już mówiłam po obiadku robiliśmy zakupy, a potem wróciliśmy statkiem do Trogiru, a z niego samochodem do Seget Donji. A teraz wracam do zakupów. Nie pokażę ich ze względu na Paulinę ;p. Pokażę te rzeczy dopiero jak to jej dam. Zrobię wcześniej zdjęcie. Kończymy oba tematy i zaczynamy nowy pod tematem 'Co dziś robię'. Ok pewnie 11.oo idziemy na plażę i będziemy próbować jak smakują takie lody<3. Ok 15.oo na trampolinę z szelkami idę.Po południu czyli po trampolinie nie wiem co będę robić. Buźki ;**
Lubicie skakać na takich trampolinach?

1 komentarz :

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️