3 sierpnia 2012

:/-:)
Z jednej strony, już strasznie chcę do domu, a z drugiej jeszcze bym się pokąpała w ciepłym morzu i opalała na plaży. No dwa tygodnie szybko zleciały. W niedziele najpóźniej o 10.oo jestem w Kałuszynie;). Wyjeżdżam jutro ok 9.oo-10.oo. Dziś jeszcze do Trogiru na pamiątki jedziemy;D. Mam nadzieje, że Gryza mnie pozna. Ona jest cudowna i w tym tygodniu na pewno wrzucę zdjęcia Gryzy;). Tomuś pewnie urusł. Tośka to przyjaciółka (kotka) która zawsze mnie pamięta;*. Teraz siedzę i czekam kiedy Paulina na fb wejdzie. Wczoraj do niej 2 razy dzwoniłam i nie odbierała, ale za to jej mama odebrała i powiedziała, że Paulina z Jastem (sznaucer, Paulina ma dwa; Marcela i Jastina) do weterynarza pojechała. Szkoda pieseczka. Teraz na yt wejdę i na kanały różne. Paa;**

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️