7 lipca 2012

Wakacje!
Wczoraj z Paulą siedziałyśmy u mnie, potem na zraszaczu się kąpałyśmy, na trampolinie skakałyśmy, Maćkiem się zajmowałyśmy i kąpałyśmy go w basenie. Wieczorem leciał Harry Potter i jak oglądałam wpadłam na pomysł żeby Paula u mnie nocowała! Na youtubie siedziałyśmy, a potem poszłyśmy spać. Dziś już byłyśmy u romci na lodach. Tak naprawdę to jest budka z lodami bez nazwy, ale taka pani co już nie żyje tym się zajmowała i tak zostało.
-Idziesz do romci?
-Po cholerę się pytasz?
-Chcę być kultularna!
-I tak CI to nie wychodzi!
-Wiem.;)
Kocham tą rozmowę wog bez sensu. 
A tu takie zdjęcia.



A jak wy spędzacie ten czas?

1 komentarz :

  1. Karolina mam jedną prośbę zgraj mi te zdj co robiłam sobie wieczorem u cb i te ze chrzcin Kacpra, ok.???;**

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️