17 sierpnia 2012

Cześć Wam!
Jest super!!! Jutro rano jadę do cioci do Starachowic. Wracam w niedzielę w nocy. Wczoraj i dzisiaj kłusowałam na Gryzie. Wiem, wiem to tylko kłus, nic wielkiego. Ale to moją Gryzę ujeżdżałam! Na innych koniach to nic wielkiego, ale na niej kłusowanie to jak raj! A dziś ok 15.oo byłam w Mińsku Maz. na zakupach. Takie rzeczy do szkoły połączone z ciuchami itp. Idę spać bo z samego rana wyjeżdżamy!
 Pa;**

Buty CCC, 39.99. Buty będą służyły na w-f : D
                                              Kurtka sklep Baj, firma majola, cena 99.oo (przecena)
                                             Jak na mnie wygląda : *


                                           Turkusowe spodnie Baj, firma besta plus cena nw.
                                          Tusz do rzęs firmy maxfactor cena 39.99
                                           Teczki sklep papierniczy.
                                            Zeszyty sklep papierniczy
                             Za to że porozmawiałam z ekspedjętkom dostałam gratis ramkę hehxD..
                                           Dzienniczek sklep papierniczy
                                           Jakieś przybory szkolne ze sklepu papierniczego.

Od razu wyjaśniam nie podobały mi się plecaki i zostaję z tym z zeszłego roku, a piórnik mama mi kupuje w poniedziałek, bo nie mogłam się zdecydować, a kiedy wróciłyśmy sklep zamkneli :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️