23 września 2012

Houl i trochę o wszystkim. :D

No więc tak trochę się działooo.. Wczoraj byłam w mińsku i trochę sobie rzeczy kupiłam. W tym tygodniu kupię sobie czapkę, rękawiczki i buty na zimę. Dziś byli u mnie bracia i graliśmy (jeszcze z takim Kubą) w nogę i w siatkę...;p.. Gryza ma nowe siodło w takie żeczy. Rozmyślam z tatą i dziadkiem o tym czy nie dać Gryzy do takiej pani na 2-3 miesiące. Ona tam jej wszystkiego nauczy itp. W tamtą sobotę była u mnie Kasia z Pauliną (Kasia ma jasne włosy, a Paulina ciemne). Mazałyśmy się i takie żeczy..^^ Niestety nie mogę dać tych zdjęć wam, bo jak wiadomo wyglądamy trochę dziwacznie i mogą się obrazić. Chciałam wam tylko jeszcze powiedzieć o dwuch promocjach w butiku.
1. to taka, że kupujesz sobie coś z promocji możesz kupić coś jestcze o 50% taniej.
2. swetry zamiast 60.oo zł, 50.oozł.
Napiszę ceny, bo ostatnio pewna użytkowniczka pytała o skle i cenę więc odrazu dam.
I to wszystko nie mam weny.
Siemaneczko :*
 Cropp, 24.99zł.
 Paulina i Kasia.
 We trzy <3.

 Butik 50.oozł.
 Reporter 89.99zł.
 Reporter 59.99
 Maylor (Baj) 139.99zł.
Rynek i nie wim ile.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️