27 września 2012

Zawody i chłoaki xD.

W chyba poniedziałek odwiedzili mnie moi koledzy z klasy: Eryk i Karol. Oczywiście Paulina też była. ;d.
Fajnie i dużo śmiechu. Już mam 3+ z matmy. Miałam jeszcze 3, a le poprawiłam ją na 5-. Nigdy nie moiała 3 z matmy i chciało mi się płakać. No ale dużo piątek ! :)... We wtorek miałam lekcje gitary i grałam z panią i Pauliną (z nią chdze na te zajęcia) "Myśli i Słowa", "Chłopaki nie płaczą" oraz "Co ja robię tu". W środę basen i była fajnie ;p.. W ten wtorek co teraz będzie jadę jak co miesiąc w roku szkolnym do Warszawy do Zamku Królewskiego na warsztaty muzyczno-plastyczno-taneczne i opowieści z dreszczykiem. Uwielbiam tam jaździć z koleżankami. Jutro kolejne zawody. Tym razem w Mińsku Mazowieckim w 5.
Życznie mi powodzenie i cześć :*

1 komentarz :

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️