28 września 2012

Się dzieje -,-

Trzecie miejce mamy! Ciągle coś się dzieje. Np. nawyzywali nauczycielkę, akcje z chodzeniem.. Wczoraj byli u mnie koledzy. Czterach. Karol, Rafał i Mateusz którzy chodzą ze mną do klasy. I taki trzecioklasista Dawid który wog nie wim czemu przyjechał. Nie mogę zrozumieć jak Rafał (on go chyba przyprowadził ) może się zadawać z takim dzieckiem. I żeby miał jeszcze trochę kultury czy był jakiś zabawny, a nie tylko na środku podjazdu do Pauliny (ona oczywiście też była ) zostawia wyżutą gumę. Jest żałosny. I kolega Rafał dał mi się przejechać na 'BMX' takim rowerze. Strasznie fajnie się jeździ na takim rowerze.;p
Długo pisałam ten post z kolegą Karolem (nie tym co był u mnie) tylko z takim co poszedł do gim pisałam. xD.
Dobra kończę bajjj : **

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️