27 listopada 2012

Lajk & Hejt

Mój blog nie należy do popularnych. I chyba nawet mi na tym nie zależy. Dobrze mi z tym. Dlatego każdy miły kom nie serio strasznie cieszy ! :). Natomiast "hejt" rani. Nie chcę odpisywać na kom które mnie ranią, bo uważam, że z taką osobą nie wygram. Dobra dosyć o tym :). W niedziele o 18.15 byłam na "zmierzch przed świtem część 2". Powiem tylko REWELACJA! Najlepszy zmierzch jaki był, a oglądałam wszystkie. Uwielbiam te filmy <3. Oczywiście polecam ;p. I z nowin to w konkursie z polskiego zajęłam III miejsc i już mam 6 z polskiego na półrocze. Od jakiegoś czasu chodzę też na sks. W przyszły czwartek (chyba) mamy zawody. Uwielbiam te treningi. Dziś taki chłopak strasznie popchnął (no wiecie nie specjalnie). Strasznie mnie bolało, no ale przeprosił później :). Dziś mieliśmy też w klasie losowanie mikołajkowe. Nie będę robić tajemnicy z tego kogo wylosowałam, bo wszyscy już wiemy kto kogo ma. Wylosowałam Eryka. On jest tak jak pani mówi "sportowcem" więc coś z tego zakresu mu dam. Na mikołajki jedziemy też do Warszawy. Do Warszawy jedziemy też 18. Grudnia oczywiście :). Od razu przepraszam za jakość zdjęć bo aparat mam popsuty i muszę się ratować "kamerką".
To tyle na dziś ^^
Buziaki :**

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️