22 listopada 2012

Zaczynamy od nowa? :)

No więc tak z Paulą jest już ok. Nie będę mówić w jaki ( dla mnie wymarzony ) się zachowała, bo inni mogą to inaczej odebrać. Grunt w tym, że się pogodziłyśmy i wydaj mi się, że jest ok. Jeśli chodzi o bloga to było krucho. Moje humory sprawy osobiste i brak zrozumienia wzięły górę. Miałam ochotę usunąć bloga i o nim zapomnieć, ale dobrze, że tego nie zrobiłam. Wiem, że blog to fantastyczna pamiątka i nigdy nie żałowałam, że go zaczęłam pisać. Więc przychodzę do was z pytaniem takim jakie mi zadał BYŁY chłopak "Zacznijmy od nowa?". Nigdy tego nie zapomnę <3. Chyba tylko dla tego, że go serio kochałam :p. No dobra może kiedyś wam o tym opowiem :). Mam nadzieję, że nie jesteście źli i że dalej będziecie czytać tego bloga. No, a teraz jakby nic napiszę notkę :P.
No więc się pozmieniało. W sobotę konkurs i się cholernie boję! Tak bym chciała przejść. Moja szansa? 1 na 100. Więc no cóż. Licho wie jak będzie ;p. Teraz robię przyrodę. Czyli że 15 str zadań. Moja siostra ma dziś urodziny więc "sto lat" dla nie. Jak coś to ma już 11 lat. Stara dupa nie?? Hehe ;D.
Nie wiem o czym jeszcze pisać. Więc może proste:
Witam z nów!

2 komentarze :

  1. no wreszcie Karolina zrozumiałaś że blog to nie tylko blog tylko pamiątka na całe życie . !! ;D
    Wiedzę że zapomniałaś o +1. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłabyś się trochę lepiej wyrażać, jak na 12 lat to, jesteś strasznie nie zdyscyplinowana. Słowa typu: stara dupa, czy jakoś tak, co to w ogóle jest, ja się pytam? Masz dopiero 12 lat, a co będzie jak będziesz starsza? Wolę sobie, nie wyobrażać...

    Myślisz, że jesteś fajna jak tak mówisz, czy piszesz? Nie, za bardzo...Wcale !
    Ty masz chłopaka? Chłopaka się ma, takie prawdziwego około 17, 18 lat. Wtedy chopcy, zaczynają być bardziej normalni,a w tym wieku to są jeszcze dzieciaki, gówniarze. Popychają dziewczyny, pomiatają nimi, kpią z nich. A dziewczyny są tak, głupie i naiwne, że tego nie widzą.

    Chcą mieć tylko status na facebooku "zajęty". Nie ma to jak lans na związki. Jesteś jeszcze dzieckiem, powinnaś grać w gumę z koleżankami,itp. a nie za chłopakami się uganiać?!

    Masz bardzo dziecinną, twarz jeszcze jak widzę. A jak to wygląda, jak idzie ładna dziewczyna, i przeklina? Jak by nie miała rodziców?!

    Tracisz, swoje dzieciństwo i beztroskość, zastanów się nad tym ...Pozdrawiam

    PS internet to nie miejsce, na takie wpisy o prywatności, po to jest pamiętnik. Nie wiem, czy Cię nie nauczyli, ale danych typu :imię, nazwisko, miejsce zamieszkania w internecie się nie wypisuję. Złodzieje, tylko czekają :)

    Pozdrawiam . . .

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️