1 lutego 2013

Piąteczek :*

No więc dziś mój upragniony i niepowtarzalny piątek! Cały dzień po prostu mnie zaskoczył - swoją zajebistością ! Rano ok. 6.oo wstałam i do 7.30 leniuchowałam. Później oglądałam na Disney Chanel "Jesse".
Natępnie poranna toaleta. Czyli, poranny prysznic, trochę rzeczy kosmetycznych, czesanie włosów itp. Następnie jadłam sałatkę. Potem jeszcze umyłam zęby : D. I ok. 9.oo poszłam do jeszcze nie do końca wyszykowanej Pauliny. Ok. 9.30 pojechałyśmy do Mińska (<3). Tam obleciałyśmy sklepy i kupiłam sobie t-shirt w Reserved i czapkę skate w Croppie. Potem jeszcze na Pizze do Aventi i tam robiłyśmy sobie
The Friendship test. Paulina bardzo chciała, a dla mnie to świetna zabawa. Potem jeszcze się przeszłyśmy i tak w sumie to wszystko co tam robiłyśmy. Ok. 14.oo wróciłam do domu. Godz. później pojechałam na 3 godz. do babci. Po powrocie to był : Laptop, laptop, laptop i jeszcze raz laptop ! 
To by było na tyle z dzisiejszego dnia. :*
I zdjęcie moje w czapce <3.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz :)
Przyjmuję konstruktywną krytykę.
Zostawiajcie linki do swoich blogów ☁️